Abiword funguje s ttf

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Středa Leden 16 16:37:56 CET 2002

On St, 2002-01-16 at 13:32, ktunka wrote:

> Pouzijte http://sourceforge.net/projects/abiword

Otestoval jsem to, ale moc dobre mi to neprijde. Pokud mam v adresari v
abiword fonty kombinaci type1 a ttf fontu, vyzaduje to i pro ttf .afm
soubory, ktere tyto samozrejme nemaji. Nevim, jak se to chova pouze s
ttf, ale predpokladam, ze to nepujde vubec.

Jinak je zajimave, ze evolution s nastavenymi ttf dokonce i cesky
tiskne, ale abiword ma vetsinu ceskych znaku spatne (ale za to funguje
napr. z s hackem)

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>