Skener Mustek ScanExpress 12000 - brat/nebrat?

Petr Cahyna caha na i.cz
Středa Leden 16 17:12:53 CET 2002

Kamil Toman wrote:

> Zdravim,
>
>     prosel jsem vsechny mozne konference, stranky o SANE, USB skenerech
> v Linuxu, penguina... a moc moudry z toho nejsem. Vsude doporucuji
> Epson, ale kdyz jsem prosel prodejce, zjistil jsem, ze nabizeji jen
> (asi) nejnovejsi verze, o kterych neni v SANE ani jinde ani zminka.
>
>     Zatim se zda, ze funguji skenery Mustek. Ma s nimi nekdo nejake
> zkusenosti? Konkretne s $subj verze:
>
> - 1200SP  (par. SCSI karta pry pribalena)
> - 12000SP+ (par. SCSI karta pry pribalena)
> - 1200CP+ (parport)
> - 1200USB+ (USB)

> [...]

ahoj Kamile :-)
to ses mohl zeptat... Mam doma 1200SP, ten scsi radic co k nemu davali
(nevim co k nemu davaji dneska, tenkrat to byla ISA) sice funguje (s
g_NCR5380), ale ja mam v compu scsi, takze pouzivam ten. Mam na tom i
prosvetlovaci hlavu, ale vetsinou delam diaky, takze korigovat barvy moc
nemusim. Kdyz delam neco z negativu, tak obcas byva fuska dostat tam po
negaci prirozene barvy, ale to je vec maskovani filmovych materialu a
gimpu. Kdyby nekdo mel zkusenosti s demaskovacima filtrama (specialne
alespon pro kodak a fuji material) pod gimpem, uvital bych kopnuti
spravnym smerem na muj mail ...
Ale ze strany systemove a programove podpory a spolehlivosti scanneru
jsem spokojenej :-) - funguje uz 4 roky

					ahoj caha

--
=====  |**  ___  ____     =============== | V Olsinach 75,Prague 10