Linux brigding ethernet a tokenring

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Leden 16 18:43:15 CET 2002

lomo na lomo.sk (Julius Loman) writes:

> Ahojte
>
> ma niekto z vas skusenosti s bridgingom ethernetu  a tokenringu? Podla
> toho co som zatial vygoogloval to nie je jednoduche a bridge v kernel2.4
> to zrejme ani nepodporuje (podla info na bridge.sourceforge.net)

To mate pravdu, v podstate to nejde* pokud jsou koncove stanice na
tokenringu. Pokud se bridguje ethernet-tr-ethernet, tak to
jde. Problem je v tom, ze stanice na ethernetu nebudou schopny
odpovidat na ARE a podobne zpravy pri navazovani spojeni s TR
stanicemi.

(*) Vsechno jde, ale na ARE zpravy by musel odpovidat primo bridge a
tvarit se jako koncova stanice. A uprimne receno, stejne nedosahnete
uplne funkcniho reseni. Nejlepsi je proste routovat.

Brno, Czech Republic