multimedialni klavesnice Samsung

Jarda Kosulic jarda na pomeranc.cz
Středa Leden 16 18:49:59 CET 2002

Dne út 15. leden 2002 09:35 jste napsal(a):
> Zajimave, zkousel jste to pod cistymi Xy (bez wm) s vhodnou klavesnici
> (napr. pc105)? Kdyby ty klavesy totiz pouzivaly stejny keycode, tak by
> vubec nebylo poznat, kterou klavesu jste zmackl - to mi prijde trochu
> nesmyslne.

Dal jsem si praci a tady mate, co mi posilaji jednotlive klavesy:
Suspend	ctrl+alt+space
e-mail	ctrl+alt+c+F13
www	ctrl+alt
menu	ctrl+alt+v+F13
Game	ctrl+alt+p+F13
.... a tak dale (jestli chcete, poslu to cele)

Takze je poznat, ktera byla zmacknuta, ale neposila to jeden keycode. Misto
toho se to tvari, jako bych najednou zmackl onu kombinaci. Kdyz v KDE
nastavim treba klavesovou zkratku treba pro skok na dalsi plochu na
ctrl+alt+space a pak zmacknu Suspend na klavesnici, tak se to skutecne
presune. Problem je, ze KDE mi nechce sezrat klavesovo zkratku ctrl+alt :).
Kdyz ale pri vyberu klavesove zkratky zmacknu kteroukoli z tech 20 klaves,
tak mi vsecky bere jako F13, i kdyz xev to u nekterycch nehlasi (treba onen
Suspend)

V XF86Config-4 mam nastavene microsoftpro, ale stejne se to chovalo i s pc105

Snad jsem to popsal dost presvedcive :). Zkousel jsem i Hotkeys, ale nechce
se mi to zkompilovat (./configure v poradku, make skonci s chybama: undefined
reference to 'pthread-create' a tak dale)

s pozdravem
jarda
--
<web>http://www.jardik.f2s.com/</web>
<mail>jarda na pomeranc.cz</mail>

<#>kdyz panbuh zdravi da i hrichy budou.</#>