utok pres ssh

Pavol Luptak Pavol.Luptak na i.cz
Středa Leden 16 19:02:50 CET 2002

Dalibor Toman wrote:

> uspesne

> ja

> meli

> pokud se nepletu tak 1.2.27 z rpmka z RH 6.2 jsem videl prolemenou za
> prosinec asi 3krat. Cili podle me neni pravda, ze chyba se tyka az
> 1.2.31+
> (mozna se bavime o jine chybe)

Vobec pouzivat protokol SSH1 je v dnesnej dobe vrcholne nebezpecne.
http://slashdot.org/articles/00/12/18/0759236.shtml

Celkom elegantne sa s dsniffom (http://www.monkey.org/~dugsong/dsniff/)
da realizovat man-in-the-middle (MITM) utok (odskusane, mozem odporucit:)
[Pavol Luptak, ICZ a.s.] [Pavol.Luptak na i.cz] [mobil: +420 724 429787]