ISDN TA Fritz od Telecomu

Patrik Modesto mody na quick.cz
Středa Leden 16 20:02:41 CET 2002

On Sat, Jan 12, 2002 at 11:45:18PM +0100, Petr Matula wrote:
> Snazim se rozchodit ISDN terminal adapter Fritz od Telekomu
> pripojeny pres seriovy port. Bohuzel neprijma AT prikazy.
> Mate prosim nekdo s timto TA zkusenosti (pripadne podobnym
> problemem). Zkousel jsem ruzne menit parametry seriove linky,
> ale bez uspechu.
>
> Diky moc za kazadou odpoved

Já to mám a mám pro tebe dvě zprávy. Jak už to tak bývá, dobrou a
šptnou.
Ta špatná: na COM portu to nefunguje. Linux pro to nemám podporu.
Ta dobrá: Rozchodil jsem to přes USB a jsem právě připojenej.
A ještě jedna špatná: Jdu do nemocnice a nevím jak dlouho si mě tam
nechaj. Snad jen týden.

Napiš jakou máš distribuci a jakej kernel. Až se vrátím, tak to
rozběhnem.

Patrik