MSIE 6.0 a MSOE 6.0 v Linuxu

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Středa Leden 16 22:15:21 CET 2002

SuSE.Linux na seznam.cz wrote:

> Ahoj všem !
>
> Jak sprovoznit Microsoft Internet Explorer 6.0 cz a Microsoft Outlook
> Express 6.0 cz v Linuxu ???
>
> Tak jsem zkoušel Bochs (http://bochs.sourceforge.net/getcurrent.html) a
> vůbec se mi to nelíbilo, přesněji mi to vůbec nefungovalo.
>
> Win4Lin se nedá stáhnout ani demo.
>
> VMware Workstation 3.0 je pouze 30-day trial :-(( a pod 2.0.3, které trial
> být nemusí ;-) mi nefunguje SCSI cdromka.
>
> A pod Winem se mi MSIE ani MSOE nepodařilo sprovoznit :((. Věděl byste
> někdo jak na to ??? Nechci Vás teď tady naštvat, ale ještě mě nikdo
> [...]

Hezky projekt je Evolution (ximian). Pro slucitelnost s m$ pouzivam win4lin
+ windows v nem nainstalovane (ale zatim explorer nemuze na internet, nevim
proc a tisknout musim do souboru, jinak - pohoda). Ovsem Evolution je spis
neco na zpusob m$-outlook. Nema v sobe www prohlizec.

--
Michal Vymazal
gandalf na mbox.vol.cz