K7S5A (SiS735)

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Středa Leden 16 23:11:27 CET 2002

Ahoj, tak tu mám přesně já ;-) je to ECS K7S5A a funguje mi docela dobře.
VIA chipset jsem nechtěl !

Občas se mi stane, že po tvrdém restartu nebo při zapnutí se mi nezačne
bootovat systém, ale zůstane to na černé obrazovce - jako by se nechytnul
HDD. Ale po dalším restartu už to běží OK. Nevím čím to je, ale zase to není
tak hrozné, pokud víte, že po příštím restartu to fungovat už bude. Třeba
tomu vadí moje SCSI, trošku s tím byly problémy. Ale to je nezávislé na
operačním systému. Trochu mi to vadí, ale nechá se to přežít.

ATA-100 se mi podařilo spustit normálně z KDE 2.0 (Yast2 control center)
nebo "rcidedma start" a funguje. Jestli mi chodí i v mém zkompilovaném jadru
jsem zatím nezjistil :(

AGP běží spolu s Matrox Millenium G200 v pohodě

USB už jsem snad taky rozfungoval (je to usb-ohci)

A dokonce se mi povedlo přehrát *.wav na OSS; ale *.mid ani *.mp3 zatím ne
:-(( - nevíte někdo ? Všiml jsem si, že OSS je komerční softawre a má 3
hodiny trial ... to znamená, že po každém startu počítače 3 hodiny hraje
nebo všeho všudy 3 hodiny a pak už ani ránu. Nenašel by se někde nekomerční
ovladač pro SiS 7012 ???

Co se mi zatím nepodařilo: Sprovoznit integrovanou zvukovku, Fritz!
ISDN na 2lines Český Telekom ... ale to asi deskou nebude.

SuSE.Linux na Seznam.cz