Extremne zatizeny postfix

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Čtvrtek Leden 17 08:06:51 CET 2002

:> -> Mam velice neprijemny problem a nenasel jsem zatim zadne uspokojive
:> -> reseni. Na jednom serveru mam velice zatizeny postfix. V narazech tam
:> -> prijde i 30 spojeni za jednu vterinu. Normalne to pak pod 5 neklesa.
:> -> Skoro vzdy jde o prichozi maily pro neexistujici uzivatele (casto
:> -> kvuli errors-to z ruznych spamu pro jine servery). Problem je v tom,
:> -> ze ta spojeni chodi z tisicu ruznych ip adres z mnoha ruznych siti.
:> -> Load to vyhani i nad 10 a maily normalnim uzivatelum prestavaji
:> -> prichazet.
:>
:> imho najlepsie riesenie je: testovat platneho prijemcu posty priamo na smtp
:> urovni a vypapulovat odosielatelovi hned ze pouzivatel neexistuje. Zachrani
:> to ohromne vela sietoveho diskoveho a CPU loadu.

zda sa mi, ze necitas pozorne ..

pokial som to pochopil ja, tak to vyzera takto:

	SMTP server je niekde v trubkach
	USER na MAIL je niekde z honolulu

nasledne sa posle SPAM, kde Tvoj servwer funguje len ako Errors-to
destinacia, resp. je u Teba dropbox

tu myslim ziadna ochrana na Tvojej strane nepomoze ..

samozrejem, ze si mailer kontroluje, ci adresa v Errors-To: existuje, a ak
nie, tak to odmietne .. ale mam pocit, ze cloveka trapilo zrovna zdrzanie
pri tom odmietnuti a to, ze mu to zvysuje load ..

bohuzial .. s tymto jednoduche a ucinne riesenie asi neexistuje ..

P.S: a mozno som to cele zle pochopil ja ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying