MS K7T Turbo2 a SCSI emulace

Jiri Kratochvil jkratochvil na fincommaterna.com
Čtvrtek Leden 17 09:33:45 CET 2002

Namontoval jsem do masiny MB MS K7T Turbo2 (chipet VIA 133a) a od te
doby my nejdou grabovat CD.  Pouzivam mdk 7.2 s kernelem 2.2.17mdk.
Projevuje se to pomerne zvlastne, jakmile spustim paranoiu nebo cdda2wav
CD se rozebehne o neco snazi a pak hodi lost interrupt a tak porad
dokola a nic negrabne. Kdyz to po case breaknu tak je tam jen hlavicka z
wavu (tech prvnich 44 Byte).

jsou tam dve mechaniky:
  Mitsumy 2801 - firmware 1.10
  Sony CDU5211

emulace scsi je zapnuta, potrebny moduly natazeny (ide_scsi, sr_mod, sg)
bootuji samozrejme s parametrem hdx=ide-scsi
zkousel jsem prelozit vlastni kernel bez ide-cd pouze s emulaci scsi
(u)dma jsem v biosu vypnul
zkousel jsem nastavit primo PIO ktere uvadi dana mechanika
zkousel jsem bootovat s parametrem nodma
zkousel jsem nechat na ksande jednu mechaniku
a vselijaky kombinace uvedenych moznosti

Vsechno se stejnym vysledkem.

zkousel jsem kernel 2.4.16 tam to jede ale se spoustou chyb (scsi
transport) a jenom paranoia, cdda2wav se nechyta.

Co je nezvlastnejsi ze jde v pohode na ty samy masine vypalovat.

Nejakej napad co jeste vyzkouset.

diky
   JiK