projekty na penguin.cz

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 17 10:08:28 CET 2002

On Thu, Jan 17, 2002 at 09:25:36AM +0100, Michal Vymazal wrote:

> A proc to nezkusit? Vanous alespon ziska zkusenosti s projekty. A takove
> lidi potrebuje Linux jako sul. Myslim, ze tristeni sil to rozhodne nebude

 Naprosto souhlasim s Pavlem. Asi je to na ranu do zubu, ale
 nechcete tam radeji udelat redirect na sourceforge.net?

 To neznamena, ze by nebylo pekne mit ucelene prostredi pro
 project-managment a spol. a souhlasim i s tim, ze v tomto smeru
 je co zlepsovat (viz. drivejsi debaty v tomto listu). Otazkou je
 kdo a jak moc to v pripade penguin.cz vyuzije a vyplati-li se to.
 Ostatne ve finale vzdy zjistite, ze to neni o nastrojich, ale o
 lidech ktere dany projekt tvori a u OpenSource casto o tom jsou-li
 vubec pro dany projekt nejaci lide.

        Karel

PS. Pro pripadne zajemce... az tech Pavlovo 30 veci bude vycerpano
    tak ja bych mel dalsich 30 :-)

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/