mailman vs ezmlm

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Leden 17 08:57:54 CET 2002

Dne Wed, Jan 16, 2002 at 11:58:30PM +0000, m.medvecky na sh.cvut.cz napsal:

> mno co sa tyka konfiguracie, nemam problem s ezmlm-idx,

konfigurace pres web ma zasadni vyhodu, kdyz se o to nechci starat a
deleguju to na jine. Dostanou heslo a mohou si s konferenci delat co
chteji. Rozhranni je klikaci jak ve windows. Takove veci jako pridavat
spammery do filtru, odhlasovat lidi, menit texty uvitacich mailu zvladne
kazdy.

> jedine v com vidim problem je ten, ze www rozhranie na prehliadanie archivu
> stoji za prd (ezmzlm-cgi), a ja som lenivy ho prepisovat :-)

Interni archivator mailmanu take nic moc. Ja ho mam vypnuty a
pouzivam misto nej MHonArc. Kdyz se to propoji s mnogosearchem vznikce
celkem pekny archiv.

> pobezi na tom gsm na sh.cvut.cz. Tiez docela high-traffic mailinglist :(
> ps mam na to p150/64mb ram, 4gb scsi.

Pujdou li tam dve zpravy za minutu, tak si toho ta
masina stezi vsimne. Ted si nejsem jisty, ktera verze je povazovana za
stabilni, ale puvodni verze byla primo prutocna, to co prislo se
rovnou odesilalo. S tim jsem mel potize, kdyz se najizdelo po vypadku a z
MX prislo treba 50 mailu k distribuci soucasne. Dochazely mi
file descriptory (na masine co jich ma
ve vychozi stavu 16000). Vyvojove verze (a mozna ted i
posledni stabilni) pouzivaji frontu, kde se prichozi maily skladaji do
fronty a jsou zpracovavny demonem. Tam uz tyhle problemy nejsou a to na tom
bezi i konference na sourceforge.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Ze zakonu rovnovahy:
    Koho jsi zlehcil, ten ti pritizi.