MySQL a Cestina

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 17 13:09:41 CET 2002

On 17/01/2002, Karel Zak wrote:

>  Aha, myslel jsem, ze jsi z te strany barikady kde lide tvdi, ze to
>  vubec v souboru nema byt.

To rozhodne ne, informace o kodovani, neni-li stanovena pevne (napr.
UTF-8) je docela podstatna informace a do dokumentu patri.

>  A tobe pri tom vadi prasackost toho tagu, to me teda na HTML nevadi,
>  protoze to opravdu jen mala necistota na jinak "nadhernem" standardu,
>  ktery se tlaci podobne peknym a nenarocnym HTTP :-)

<irony>
No, je fakt, ze kdyz clovek zacne premyslet nad tim, co je v HTML blbe,
tak by asi zbylo jeno

<!DOCTYPE...>
<HTML>
</HTML>

:))
</irony>

>  Mam pro tebe prijemnou informaci. I "HTML" pro telefony treti
>  generace (DoCoMo) maji rady <meta> :-) Vsadim se, ze i za 20 let bude
>  HTML tak nadherene jako ted, mozna jeste lepsi.

Probuh, jen to ne :)

>  BTW, kde je XHTML?

Zatim hlavne na www.w3c.org :))
Jenze XHTML je stejne o nicem - to, ze odpadly benevolence komplikujici
zpracovani, jeste neresi koncepcni problemy (mix obsahu a formy,
duplicitni tagy, nedotazenosti typu meta pro content-type, atd.). Skoro
si myslim, ze XHTML nemelo radeji ani vznikat, protoze to jenom oddali
snahy o prechod na neco lepe navrzeneho. Ale to uz jsme ponekud OT a asi
by nebylo zahodno tuhle debatu dale prodluzovat - alespon ne zde.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka