zalezi na poradi?

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Leden 17 13:06:23 CET 2002

Martin Kozusky <kozusky na ics.muni.cz> wrote:
 : Ahoj,
 : mam linuxovy server (RH 6.2), ktery ma dve sitovky:

 : - prvni je pouzita k pripojeni pres radio  (ma normalni verejnou IP)
 : - druha (IP: 192.168.1.100) je prekrizenym twistem spojena s dalsim PC (IP:
 : 192.168.1.101)
 : takze Linux je tu jako router.

 : vse funguje jak ma, az na to, ze kdyz prvni zapnu server a potom "vnitrni"
 : pocitac, nikam se nemuzu dostat :( kdyz ale nejdriv zapnu "vnitrni" pocitac
 : a potom server, vse jede jak ma.
 : Nevite cim by to mohlo byt?

vnutorna sietovka nastavena na autodetekciu?

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |