MandrakeUpdate

Dobrovolny Stefan Stefan.Dobrovolny na swh.sk
Čtvrtek Leden 17 15:02:10 CET 2002

Bohdanecky Zdenek Jr wrote:

>Dobry den,
>
>dal jsem si ted na desktop MDK8.1, ale nedari se mi ve Spravci
>software definovat dalsi zdroje balicku. Snazim se tam pridat zdroj
>bezpecnostnich aktualizaci a Cooker. Natahne se mi seznam serveru, ale
>po vyberu nektereho z nich a OK se zobrazi chybova hlaska 'Pri
>pridavani zdroje se vyskytla chyba'.

Aj ja som mal podobny problem. Vyriesil som ho tak, ze som pouzil priamo
skript urpmi.add_volaco (nepamatam sa presne, nechcem miast) a ten
presiel bez problemov.

Niekedy sa to sice zamota, potom treba clearovat ten adresar, kam si
stiahnute rpm-ky uklada, ale inak to ide v pohode.