projekty na penguin.cz

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Čtvrtek Leden 17 17:01:39 CET 2002

On Thu, Jan 17, 2002 at 04:31:00PM +0100, Mira Tempír wrote:
> Karel Zak - 17/01/02 10:08 napsal:
>
> Urcite bych si nejakou zabavu vymyslel sam, ale soudim, ze prave

 Nejde o to, ze by to byl spatny napad, ale o to, ze tim stravite
 cas, ktery muzete venovat necemu co bude mit vetsi effekt. Podobnych
 aktivit je celkem dost to co jim chybi jsou lidi (viz. linux.cz, FAQ,
 preklady balicku (napr. na mou vyzvu o preklad PostgreSQL se ozvalo
 0 lidi a to je jedna o soft ktery je celkem pouzivany...), projekt
 ucta uz dva mesice hleda sve jmeno, atd, atd...

> to, co zminil Pavel - tedy zlepseni obecneho povedomi kolem OSS
> v CR - je cinnost, ktera by mela byt nejakym zpusobem koordinovana,
> aby k tomu plytvani kapacitami nedochazelo.

 To je mimo jine i ukol CZLUGu a urcite i zde by se dalo pomoci. Viz.
 pokus mit lepsi DB clenu a snaha o lepsi poskytovani sluzeb. Zajimal
 by mne napriklad pomer: pocet navrhu / pocet pomocnych rukou ktere CZLUG
 v tomto smeru dostal.

        Karel

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>