Co pouzit na SMTP s podporou SSL

Michal Krause michal na krause.cz
Čtvrtek Leden 17 17:02:51 CET 2002

On 17/01/2002, Miroslav Pragl wrote:

> mam pocit ze zrovna v SMTP je nejaky drobny hacek, ale presne si
> nepamatuji jaky (ident?) jinak stunnel rules :)

Zrejme to bude chtit vyzkouset, ale v dokumentaci je SMTP uvedene jak v
obecne casti. Nuz co, za vyzkouseni clovek nic neda a vysledky sem muze
aspon puvodni tazatel pro zajimavost postnout :)

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka