bridge a dlha odozva

d na d-c.sk d na d-c.sk
Čtvrtek Leden 17 21:05:09 CET 2002

Zdravim,

poprosil by som niekoho z Vas o radu pri konfiguracii bridge. Vsetko
funguje dokonale az do chvile ked sa klient rozhodne vypnut pocitac a
znova zapnut.
topologia :

klient (3com) <-----> (ne200) isa || rangelan2 <----> rangelan (master)

kernel 2.2.20, patchovany s bridgovym patchom. Nepomaha mu ani ked mu
vrazim MAC klienta do arp tabulky. Klient proste nesmie vypnut pocitac,
pretoze to potom cca 2 min 'rozpingava' , potom sa to rozbehne.

a este : ako je to s kernelom 2.4.x a P75/32ram ? ma to iba bridgovat
nic viac nic menej, zvladne to ten stroj ?

dakujem

 Daniel Ciprus	                       d na d-c.sk
    Jelsova 24			  080 01 Presov
               S L O V E N S K O
	TEL: 	+421 905 562 370
		+421 904 XXX XXX