Sis735 (nejen MaReK Penguin)

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Čtvrtek Leden 17 19:05:35 CET 2002

A stává se někomu z Vás taky tohle ???

Občas se mi stane, že po tvrdém restartu nebo při zapnutí se mi nezačne
bootovat systém, ale zůstane to na černé obrazovce - jako by se nechytnul
HDD. Ale po dalším restartu už to běží OK. Nevím čím to je, ale zase to není
tak hrozné, pokud víte, že po příštím restartu to fungovat už bude. Třeba
tomu vadí moje SCSI, trošku s tím byly problémy. Ale to je nezávislé na
operačním systému. Trochu mi to vadí, ale nechá se to přežít.

SuSE.Linux na Seznam.cz