Midnight Commander & Operation not permitted :((

SuSE.Linux na seznam.cz SuSE.Linux na seznam.cz
Pátek Leden 18 00:08:26 CET 2002

Ahoj !

Proč mi nejde z Linuxu (Midnight Commanderem) někdy kopírovat např. na /windows/C/ [z Ext2 na FAT32; ale tím to asi nebude nevím]

Midnight Commander napíše tohle >>>

Cannot chown target file "/windows/C/......" Operation not permitted.
Cannot chown target directory "/windows/C/......" Operation not permitted.

Přitom jsem normálně přihlášený jako ROOT !!!

V KDE 2.0 to zkopíruje o trošku víc, ale hodí to taky něco s právy :-((

Jak to vyřešit ??? Zkoušel jsem nastavovat Chown i Chmod, ale nepomohlo to. Třeba jsem to dělal blbě, nevím.

SuSE.Linux na Seznam.cz