Je volně přístupné nastavení SuSE jádra ?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pátek Leden 18 07:09:27 CET 2002

   From: SuSE.Linux na seznam.cz
   Date: Thu, 17 Jan 2002 19:50:49 +0100

   > Je někde volně přístupné nebo jde zjistit nastavení oficiálních SuSE jader ???

Ano. Jednoduše: např. zcat /proc/config.gz. Složitě: na CD. Poslední verze
SuSE-kernelu jsou vždy na ftp.suse.com/pub/people/mantel/next (bez záruky).

   > Zkoušel jsem si kompilovat vlastní nové jádro a rád bych viděl co jsem
   > zatrhl a nezatrhl oproti SuSE. (jádro mi funguje, ale chtělo by
   > doladit - ofic. SuSE je zatím lepší; čímpak to asi bude ;-) )

Nevím ;-)

   > Na ukázku přikládám moje nastavení, co vy na to ? Teď už vím, že jsem
   > měl # CONFIG_BLK_DEV_SIS5513 is not set nastait na yes. Jde to
   > editovat v nějakém editoru ??? Já pracoval v "xcofigu" a chtěl bych to
   > opravit v nějakém textovém editoru, ale nerad bych to rozbil. Pořád
   > trávím ještě dost času ve Windowsech - čím byste to pohodlně editovali
   > ve Windowsech a čím v Linuxu (kromě "xcofigu") ???

Vážený kolego, velmi mnoho dotazů, na které se ptáte, je zodpovězeno v LDP
(http://www.linuxdoc.org/). Tento např. v Kernel-HOWTO. Hledejte soubor
.config.
--
Pavel Janík

panic("Tell me what a watchpoint trap is, and I'll then
deal with such a beast...");
                  -- 2.2.16 arch/arch/sparc/kernel/traps.c