SAMBA: sdileny ZIP drive

Petr Svoboda svoboda na lemonlabs.com
Pátek Leden 18 09:17:39 CET 2002

Ahoj,
  mam vyzkouseno,ze to nejde odmountovat kvuli tomuto radku ve vypisu
lsof:

COMMAND   PID USER  FD TYPE  DEVICE   SIZE  NODE NAME
smbd    21191 root cwd  DIR     8,4  16384     1 /media/zip

Je tu nejaky sambo-fil, ktery by mi poradil jak odpojit clienta ze
serveru tak aby se zrusila vyse zminena radka ve vypisu lsof.

   diky za kazdy kopanec
            Petr Svoboda