Midnight Commander & Operation not permitted :((

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Pátek Leden 18 09:53:21 CET 2002

> Proč mi nejde z Linuxu (Midnight Commanderem) někdy kopírovat např. na /windows/C/ [z Ext2 na FAT32; ale tím to asi nebude nevím]
>
> Midnight Commander napíąe tohle >>>
>
> Cannot chown target file "/windows/C/......" Operation not permitted.
> Cannot chown target directory "/windows/C/......" Operation not permitted.

Nejde nastavovat (unixova) prava na FAT32 - coz je celkem logicke.

> Přitom jsem normálně přihláąený jako ROOT !!!

To s tim nema nic spolecneho - prava se na ext2 zapisuji do atributu, ktere naFATxx
neexistuji.

> Jak to vyřeąit ??? Zkouąel jsem nastavovat Chown i Chmod, ale nepomohlo to. Třeba jsem to dělal blbě, nevím.

RTFM - do fstab pridat parametr quiet :

	quiet	Turn on the quiet flag.  Attempts to chown or chmod files do not return
		errors, although they  fail. Use with caution!

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s