prekodovani textu

Radovan Raszka radovanr na zl.cz
Pátek Leden 18 11:04:42 CET 2002

DD *,
potreboval bych poradit v PHP s prekodovanim ceskych textu do formatu, ktery lze ulozit do OpenLdapu. K tomu je potreba prekodovat cesky text do UTF-8 a pak jeste pripadne do Base 64. Na oboje PHP ma funkci (base64_encode, utf8_encode), akorat je problem, ze utf8_encode koduje z ISO8859-1 do utf-8, zatimco ja potrebuju z iso8859-2 (ev.Windows-1250) do utf-8. Netusite nekdo co s tim?

Delam s ldapexplorerem (http://igloo.its.unimelb.edu.au/LDAPExplorer/) a potrebuju do nej dostat cestinu (aby se spravne zobrazila a dala se i zadavat). Posilal jsem to i do PHP konference, ale tadyhle je hromada Ldapistu, kteri s tim budou mit i prakticke zkusenosti (doufam)
--
Radovan Raszka