XMMS hraje rychle

Radovan Garabik spam na melkor.dnp.fmph.uniba.sk
Pátek Leden 18 11:37:40 CET 2002

Kebert Martin <mkebert na seznam.cz> wrote:
 : Dne pá 18. leden 2002 05:48 jste napsal(a):
 :> Nevite nekdo co muze zpusobovat nasledujici jev ?
 :>
 :> Na novem stroji s P4 na 1.6 GHz je cerstve nainstalovan RH7.2
 :> (deska MSI)
 :> Vse chodi dobre, ale kdyz spustim XMMS a prehravam nejaky MP3
 :> zda se jako by byl pusten magnetofon zrychlene - lidsky hlas je posunut na
 :> hlas eunucha  a vse je velmi rychle - odhadem tak 2x.

mne toto robil i815 (tusim) chipset s ovladacom v jadre -
potom som nainstaloval alsu a zvuk ide bez problemov

 :>
 :> Podezrivam, ze to ma souvislost s rychlosti procesoru a DDR pameti, ale
 :> nemuzu najit, jak se da xmms rici aby prehraval pomaleji.
 :>
 :> To ze to neni dobre, ukazuje i timidity ktere taky hraje jako o zivot (tak
 :> rychle)
 :>
 :> Diky za typy

 : Podobny problem ( ale nehraje to zas tak rychle) mam tady na par Compaq
 : strojich. Je tam nejaka zvukovka, ktera pry umi pouze 48khz fixne. Takze
 : napr. to, co je 44khz je prehravano 48khz, a tak to hraje o neco rychleji nez
 : ma :-(

a da sa to obist pouzitim esound pripadne artsd

| Radovan Garabik  http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik |
| __..--^^^--..__         garabik @ fmph . uniba . sk       |