cestina web jednou provzdy

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Pátek Leden 18 15:30:34 CET 2002

aims wrote:

> prave konfiguruju novy webserver pro intranet pod Suse. Klasika
> (Apache,Mysql,PHP). Vetsina klientu bude pristupovat k systemu pres
> Explorer ve Windows a tak budou vkladat data ve WIN1250. Rad bych jednou

Me se osvedcilo mit formulare delane takto:
<FORM ACTION=... METHOD=... ACCEPT-CHARSET="iso-8859-2">
</FORM>

Jenom hooodne vyjimecne se mi stalo, ze data dorazila v nejakem
obskurnim kodovani. Stranky jsem samozrejme generoval v ISO s patricnymi
hlavickami a nikdo si nestezoval, ze by je nemohl cist.
A pokud delate stranky pro intranet, tak mate ulehcenou praci v tom, ze
budete mit prehled o pouzivanych prohlizecich a (mozna) budete moct
zaridit pripadny nutny upgrade.

Pouzivat Csacek dnes uz nema vyznam.

Michal Ludvig