Azbuka v Apachi

Radek Hnilica radek na hnilica.cz
Pátek Leden 18 14:45:02 CET 2002

In article <200201181251.NAA07527 na aragorn.ics.muni.cz>, Jan Kohoutek wrote:

> Na celeho csacka se vykaslete a naistalujte si Russian Apache viz.
> http://apache.lexa.ru/english/intro.html Ten ma kodovani vyresheno mnohlem
> lepe (Muze te si definovat i vlastni znakove sady ;)

Dik za radu.  Jeste jsem se nezacetl do dokumentace a tohle jsou prvni dojmy
Zahodil jsem csacek, zahodil jsem apache, upravil jsem konfigurak apt
nainstaloval jsem ruskeho apache z ruska :).
Funguje to tak, ze cestina je naprosto perfektni.  Jako kdybych tam
mel csacek (jsem si jisty ze nemam, kontroloval jsem a je smazan)
Nicmene s rustinou je to tak, ze IE mi zase zobrazi latinku,
a netscape podtrzitka.

Zapomel jsem dodat.  Ty stranky jsou ve win 1250 a 1251.
proc to neakceptuje IE nevim, netscape dostane jak ceske tak ruske
stranky v 8859-2.

--
Radek Hnilica <Radek at Hnilica dot CZ>