XFS filesystem

David Lukastik david.lukastik na svkuh.cz
Pátek Leden 18 17:06:57 CET 2002

On Pá, 2002-01-18 at 15:47, Ing. Peter Bodnár wrote:
Zdravim.

> ma niekto skusenosti s ACL na XFS filesysteme?

Mam. Bezi to skvele.

Mam starsi konfiguraci.
Pouzivam RH 7.1 jadro je sice starsi 2.4.5.
ACL bez jakychkoliv problemu. Pouzivam je ve spojeni se Sambou 2.2.2
jako PDC a fileserver.

Server mi v teto konfiguraci bezi od cervna. (Mensi upravy byly prechod
na 2.4.5, XFS 1.0.1 a Sambu 2.2.2). Vse funguje k naproste spokojenosti.