SAMBA: sdileny ZIP drive

petr.adamek na antek.cz petr.adamek na antek.cz
Pátek Leden 18 18:38:02 CET 2002

On 18 Jan 2002, at 16:58, Vladimir Michl wrote:

> Problem byva v tom, ze Windows si disk nekdy drzi otevreny, i kdyz neni
> otevreny zadny soubor z neho.
>
> Nejhorsi je, kdyz se nekdo projde pres zip pres okolni pocitaci.
>
> Jinak se to da udelat tak, ze si pomoci smbstatus vylistujete seznam
> pripojeni, pomoci grepu pak vyberete ty, ktere oteviraji ZIP, pomoci cut
> pak vyzerete cisla procesu a ty pres xargs poslete killu. Tim ty pripojeni
> pozabijite a muzete ZIP odmontovat.
Taky jsem nad nejakym takovym resenim uvazoval, ale nakonec
jsem ZIPku primountoval do podadresare (napr. zip:-))) a ne primo
do sharovanyho adresare. Je tam sice o adresar navic, ale na to se
da zvyknout. Aby lidi omylem nezapisovali primo na share, tak ma
adresar povoleno jen cteni.

AdaMcPetr
petr.adamek na antek.cz
http://www.antek.cz