Swap na disku s vadnym sektorem - co Vy na to ?

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Leden 18 20:17:57 CET 2002

Zdravim,

mam takovy dotaz - mam PC v nem disk s vadnym sektorem. Udelal jsem
partisnu v oblasti s tim sektorem, oznacil ji jako swap. Vyrobil jsem
swap pomoci 'mkswap -c /dev/..' a vypsalo mi to "one bad page" .

Ted ve mne vrta cervik pochybnosti - kdyz to napsal, pochopil ze je sektor
vadny a stranku ktera jej mela obsahovat vynechal a tedy je mozno swap
pouzivat bez problemu ? Nebo je to jen takove varovani ?

Verbose mod to nema, zda se mi to takove nejednoznacne ....