Tiskarna HP920c - jak z ni dostat maximum?

Martin Bodlak bodlak na email.cz
Pátek Leden 18 22:34:50 CET 2002

Hello.

Mam par zacatecnickycho dotazu k tisku.
Stal jsem se majitelem vyse uvedene tiskarny.

1- Pouzivat hpijs ovladace, pripadaji mi nejlepsi - kvalitou.
2- Pri tisku z mnoha programu na mne vybafne neco jako "Printer: lpr" a to
lpr muzu doplnit. Cim a proc?
3- Lze nejak vytvorit tiskarny "virtualni" - napr. na hp920-1 bude
economode tisk, na hp920-2 bude barevny superkvalitni, na ... a tak dale.
Kde se to da nastavit?
4- Mam OpenOffice a ten mi nabizi jenom jakousi Generic tiskarnu. Da se s
tim neco vymyslet?
5- Jak zaridit, aby to tisklo treba vice stranek na papir?
6- Existuje nejaky "klikaci" soft, ktery by mi pred tiskem nabidl
nastaveni kdeceho? Treba takovy specialni filtr pro nastaveni tiskarny...
7- Mate nekdo tuhle tiskarnu? Ja vim, uz jsem se ptal, ale treba si ji
nekdo mezitim koupil :-)))

Budu hledat i sam, ale kdybyste me nekdo mohli nasmerovat, at moc
nebloudim... Diky.

BTW, tisknu pres USB a fakt s tim nejsou zadne problemy...
Jo, a pekny vikend vsem.
Ja jdu s pritelkyni do kina na Pana prstenu a uz se veeelmi tesim.
MB

--
Martin Bodlak, Ostrava, Czech Republic
http://bodlak.hyperlink.cz, bodlak na email.cz