Jake mate zkusenosti s tabletem pod Linuxem?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Sobota Leden 19 16:18:19 CET 2002

Dne pá 18. leden 2002 11:11 Miroslav Dvořák napsal(a):
> On Fri, 18 Jan 2002, Radim Rozenek wrote:
>
> Zdravim!

Mno,

 posledni dobou jsem si s tablety trosku hral (nebo spis
pral).

 - povedlo se mi rozbehat v ABSOLUTE mode Wacom Intuos2 USB
6x8" (A5).  OS: RedHat-7.1 plus updates, XFree86-4.1

!!! ALE ne na kazdem motherboardu a s ohackovanym driverem
jak do jadra, tak do XFree86-4.1. Je to magie a zrovna
tenhle tablet je jaksi "on the technology edge". Oficialne
pro nej nejsou linuxovy drivery ...

							Z.P.