MSIE 6.0 a MSOE 6.0 v Linuxu

Ing. Miloslav Ponkrác miloslav.ponkrac na interval.cz
Sobota Leden 19 19:25:15 CET 2002

>Mít 2GB pošty v Outlooku, také bych se bál. Spousta lidí kolem
>mne o tato data přišla po pádu Windows. Už ten fakt, že se
>implicitně nachází v adresáři c:\windows je dostatečně zarážející,
>protože jsou to data uživatelská a nikoli systémová.

Možná stačí říci, že data Outlooku mohou být v jakémkoli adresáři, například
já je mám na jiném disku, než je systém. O data jsem zatím nikdy nepřišel,
ani při pádech Windows, ani při instalaci. Stejná data u mě přežila řadu
virových útoků, několik instalací Windows, a řadu pádů.

>V poště mám cca 350MB a také by mi nebylo jedno, kdybych o tato
>data přišel. Proto si je pravidelně zálohuji na CD.

Konečně rozumné slovo.

>Původně jsem ve Windows používal Pegasus Mail a ten umí
>exportovat do Muttu, tak jsem toho využil. Snad se v MSOE
>nachází něco podobného.

O PM jsem slyšel leccos. Například problémy s češtinou, apod..

>Co je na MSOE tak dokonalého, nevím. Nikdy jsem mu nepřišel na
>chuť a občas mu nemůžu ani přijít na jméno :-)

Ač jsem spíše zastáncem Linuxu, mohu říci, že OE je prostě OE. Je
jednoduchý, a když ho dáte nekutilskému člověku typu babička, zvládne s ním
pracovat. Nemohu si pomoci, ale mě naprosto vyhovuje. Zatím u mě vede v
mailových klientech mezi všemi, co jsem viděl na Windows, nebo Unixu.

S pozdravem

Miloslav Ponkrác