Linux ze je stabilni a spolehlivy? Houby, smazal mi disk...

Michal Verner michal.verner na pctrade.cz
Neděle Leden 20 02:51:50 CET 2002

> A je tady nekdo, kdo by chtel tento problem jednou pro vzdy vyresit? Zaslu
> mu inforemace, ktere mu pomohou problem najit a eliminovat. Muj znamy take
> rikal, ze mu Linux poskodil tabulku disku...

no, skoro bych to typoval na znamou chybu 909 - vyskytujici se casto mezi
zidli a klavesnici

Ten muj bastad linux mi klidne smazal sysconfig..... akorat jsem si predtim
musel splest radky, ktere adresare chci vymazat a 3x potvrdit ze opravdu....
:-)))))))

Michal