scp2 - kopirovani skriptem; tar - baleni * bez vybranych

BzF bzf na centrum.cz
Neděle Leden 20 03:18:03 CET 2002

Dne Sat, 19 Jan 2002 11:19:29 +0100
"RiGe" <info na tree.sk> napsal/a:

> Zdravim,
> chtel bych na svych machinach spoustet bash skript (nebo i jiny,
> pokud to bude nutne), ktery by v danem case provadel prenos
> zaloh dat pres ssh2 na zalozni backup server (nemam fyzicky
> pristup ke stroji a uz vubec ne paskovou mechaniku). Pokud vsak
> se spusti scp2 s parametry (soubor ke skopirovani, cilova
> machina a user), tak to chce heslo k tomu userovi. Nenapada me
> zadny zpusob obejiti teto prekazky, pokud by se zapsalo na
> prikazove radce, tak by se prenaselo nezasifrovane...

Neco takoveho bylo popisovano v  Advanced Bash-Scripting Guide
http://personal.riverusers.com/~thegrendel/abs-guide-1.0.tar.gz
(ale už si moc nepamatuju, bylo to někde u fifo (snad příklad fifo.sh nebo tak
nějak), a nemám to u sebe)

> Dale bych chtel zabalit pomoci gz a taru vsechny soubory v
> adresari, krome nekterych. Zatim pouzivam tento prikaz:
>
> tar chf - * | gzip -f9 > /var/backup/pack.tar.gz
třeba:
tar chf - /cesta/k/adr1/* /cesta/k/adr2/* | gzip -f9 > /var/backup/pack.tar.gz
BzF