HOWTO: porovnanie aktualnych free softwarovych DVD plejerov pre linux

Neděle Leden 20 07:32:08 CET 2002

On Sun, Jan 20, 2002 at 02:32:07AM +0100, Pavel Kankovsky wrote:

> Vzhledem k opravdu vysokemu rozptylu hodnot je na miste se ptat, zda treba
> v nektere z nich neni zahrnuta videoramka namapovana primo do pametoveho
> procesu apod... Neni RSS jako RSS. Viz /proc/*/maps.
Tipujem ze nie, tak pracuje DGA ale nie XvShmPutImage. To skor buffre, GUI a
pri xine aj nepouzite pluginy.

Mapovat videoramku pri plejeri je podla mna somarina, ako som spominal Xovy
drajver pre r128 transferuje data cez DMA, cim pri prehravani DVD usetrim
okolo 30% CPU (nezavisle od typu procesoru podotykam). Priamy zapis do
videoramky je pomaly jaxvina. Ked neverite otestujte si to sami :-)

Bye,

               I believe the technical term is "Oops!"