plnýpřechod win98 =>linux

zdenek.tauer na centrum.cz zdenek.tauer na centrum.cz
Nedle Leden 20 18:49:47 CET 2002

Zdravím Vás,
měl bych pár dotazů na sw, ke kterému jsem nějak nenašel
alternativu:

- něco na kreslení vektorů aspoň jako corel4 (co jsem dostal s
tikárnou ;-))?
  (aby to hlavně umělo český písma - prý jsou s tím problémy)
  (klidně i placený - za přiměř.. cenu - tuším, že win. OEM corel 8 je
za 1000kc)

- nějaký frontend pod x k pálení cdček, pokud možno v češtině
  (xcdroast neumi multisession, gcombust neni v češtině-
  (je někde návod v češtině, co všechny ty volby znamenají, ev. co
mít použito
  za volby, aby to bylo použitelný pod lin. i win. (dl. názvy...)?))

- něco pod x na zpracování videa (ala virtualdub/nandub, tmpgenc)

- co scannery pod USB (na par.portu mám zip+tiskárnu, rozšiř.
kartu o další
  parport za 1200kc nechci)?

- něco jako windows commander (i když kombinace xterm+mc
není zlá :-))
  (pry bude brzo pod linux i DOS navigator, blahe pameti)

Diky moc
zdenek t.

-----
Centrum pro milovnky penz