plnýpřechod win98 =>linux

Jan Houstek houstek na karlin.mff.cuni.cz
Nedle Leden 20 21:29:12 CET 2002

Nastavte si spravne kodovani cestiny.

> něco na kreslení vektorů aspoň jako corel4 (co jsem dostal s >

O vektorovych kreslitkach byl nedavno clanek na rootu, necekejte ale tak
komplexni program jako Corel.

> - nějaký frontend pod x k pálení cdček, pokud možno v češtině

V pripade paleni CD neni podle me x-frontend nijak zvlast nutny.

> - něco pod x na zpracování videa (ala virtualdub/nandub, tmpgenc)

Doporucuji kombinaci aviplay/mplayer/transcode. Zvladnete tim temer
cokoliv prehrat, prekodovat do jineho formatu (DVD -> divX) apod.

> - co scannery pod USB

Podivejte se, jake scanery podporuje sane, s USB problemy nejsou.

> - něco jako windows commander (i když kombinace xterm+mc > není
> zlá :-)) > (pry bude brzo pod linux i DOS navigator, blahe pameti) >

Mezi temito programy je mc asi nejlepsi, pokud vim, tak se v soucasne dobe
dokonce kompletne prepisuje a bude i gtk verze.

--
Honza Houstek

Dal informace o konferenci Linux