Red Hat Linux 7.2 CZ & 7.3

Michal Illich illich na empyreum.cz
Neděle Leden 20 21:47:08 CET 2002

> A co konkretne nefunguje v originalni verzi, ze tak prahnete po ceske
> mutaci? Zkousel jste vubec originalni verzi?

	Ja po ni ani tak neprahnu, ale pokud se budu napr. pokouset Linux infiltrovat
i do rad rodinnych prislusniku, bude docela dobre, kdyz bude vse mluvit
cesky, to jest jak KDE/Gnome, tak napr. i Gimp, nejaky textovy editor, atd.
	Take byvalo na ceske mutaci sympaticke, ze k ni byl pribalen napr. nejnovejsi
StarOffice, par dalsich rozumnych programku, nejake konvertory prekodovani,
Apache se zkompilovanym mod_czechem, atd. - proste smysl to melo.

	Inu, pokud by mi prislusni nadsenci, kteri v minulosti na RH CZ pracovali,
nyni rekli, ze zadny dalsi nebude, tak to sice nerad, ale akceptuju, a hned
si objednam&nainstaluju US verzi. Kazdopadne pokud by CZ verze byla, tak si
urcite sve priznivce najde, protoze zdaleka nejde jen o podporu ceskych
pismenek.
	Problemem akorat je, ze nyni neexistuje zadna informace, zda neco takoveho
bude ci ne (resp. oficialni informace znely: "ano, pracuje se na tom"
nedlouho po vydani US verze, a pak "o svatcich to dokoncime", a pak uz nic).

---
PS:
Ted jsem si vsiml, ze rikate i:
 > Tj. instalacni program v cestine, manualove stranky, fonty, KDE & GNOME...
Znamena to, ze i v originalni verzi jsou prelozene hlasky do cestiny u
programu? Nevite, jestli se to tyka i Gimpu?, Je tam StarOffice?