plny prechod win98 =>linux

zdenek.tauer na centrum.cz zdenek.tauer na centrum.cz
Pondělí Leden 21 00:11:52 CET 2002

> Nic ve zlem, ale podivejte se, jak si poctou Ti ostatni.
Pripominam, ze pro
> CR je (podle Standardu Statniho Informacniho Systemu Ceske
Republiky)
> "normovana" kodova tabulka iso8859-2 (iso Latin-2).
Taky nic ve zlem,
ale ja opravdu nemuzu za to, ze kdyz jsem to psal v iso8859-2 pres
jejich webove rozhrani, tak to zkonvertili do unicodu a v hlavicce
nechali Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Snad Vas uspokoji, ze uz jsem jim o tomto problemu napsal
- ale jak je znam, tak se ani nebudou obtezovat odpovedet :(

zdenek t.

> Michal Vymazal
> gandalf na mbox.vol.cz
> Home Computer