plný přechod win98 =>linux

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Neděle Leden 20 22:49:26 CET 2002

   From: Michal Vymazal <gandalf na mbox.vol.cz>
   Date: Sun, 20 Jan 2002 20:34:33 +0100

Zdravím,

   > Nic ve zlem, ale podivejte se, jak si poctou Ti ostatni. Pripominam, ze pro
   > CR je (podle Standardu Statniho Informacniho Systemu Ceske Republiky)
   > "normovana" kodova tabulka iso8859-2 (iso Latin-2).

nechci se mýlit, ale takový humus jako poslal kolega dokáže mailer vyplodit
pouze v případě, že použije UTF-8. Jeho klient to zcela jistě poslal
naprosto korektně. Bohužel filtry serveru, na kterém běží tyto konference
fungují tak, jak jsem již popsal v jednom ze svých starších příspěvků. Své
stížnosti prosím adresujte na linux-owner na linux.cz. Případně můžete
uplatnit své programátorské schopnosti tak, že nabídnete jejich přepsání.
--
Pavel Janík

Parenthesise to avoid ambiguity.
                  --  The Elements of Programming Style (Kernighan & Plaugher)