xinetd a swat

Pohodar pohoda na seznam.cz
Pondělí Leden 21 00:12:19 CET 2002

Tak nejak naivne jsem si myslel, ze v tom nebude problem (na zaklade man
stranek na samba webu). A taky mi to, az na ten swat vcelku fuguje.
Vidim v 2000kach vsechno co potrebuju a na tiskarne pracuju (hp 1000w,
ale tu jsem jeste nerozbehal ani normalne v Linuxu). Priste dam asi na
radu a zkusim to RPMko... ale stejne mi to tak nejak neda a zajimalo by
me to...