vzdalene zpousteni staroffice6.0

Martin Masin masin na fzu.cz
Pondělí Leden 21 08:27:22 CET 2002

On Fri, 18 Jan 2002, Bareš Václav wrote:

> Dobry den,
> Chtel bych rozchodit asi takovouto konfiguraci:
> Na serveru RH 7.2 mam staroffice6 a chtel bych, aby ho mohli sdilet i ostatni
> uzivatele v siti (take RH 7.2) Lze SO takto sitove pouzivat? Ma stim nekdo
> zkusenost?

	Zalezi na tom, jak to chcete spoustet. Zkusenosti s SO6.0 nemam,
ale mam v Praze v praci na PC instalovany SO5.2 a ted se nachazim ve
Finsku a uspesne jsem jej takto vzdalene spustil, tj. zalogoval jsem se na
PC v Praze a spustil SO. Tedy, pokud vam staci, aby se uzivatele
zalogovali na server a spustili si SO, nevidim v tom problem, jen je
potreba, aby meli instalovane stejne fonty, jinak budou mit problemy s
cestinou.
	Pokud chcete, aby si SO mohli spoustet bez logovani na server, pak
vidim asi jako nejlepsi moznot nasdilet SO pres NFS.

					Martin Masin

Mgr. Martin Masin Ph.D.	    	Phone  (4202) 20 318 430
Institute of Physics AS CR  	Fax    (4202) 33 34 31 84
Cukrovarnicka 10	    	e-mail masin na fzu.cz
162 53 Prague, Czech Republic	WWW http://www.fzu.cz/~masin/masin.html