DHCP a proxy

Miroslav Pragl miroslav.pragl na omega-optix.cz
Pondělí Leden 21 11:21:15 CET 2002

pomoci DHCP to umi IMHO jen mSEXPLORER.
netscape by MOHLO pomoci DNS - obecne jde o well-known zaznam ukazujici na
proxy autoconfig. browser si jej stahne (maly javascript rikajici kudy) a
podle nej se nastavi. napada mne hafo moznosti, napr. tato:

- v proxy autoconfig si date http://autoconfigserver/config.pac
- v kazdem subsystemu budete mit (virtualni) HTTP server autoconfigserver s
relevantnim config.pac
- no a pak uz trivial - DHCP priradi ten nebo onen DNS a kazdy z DNS
(primarni ci zalozni) bude ukazovat na prislusny autoconfigserver,
samozrejme pokazde jiny

uf, snad jem to moc nezamotal, mat tu nak moc prace :]

MP