TV karta MediaForte P951T

Petr Krejci krejcipetr na atlas.cz
Pondělí Leden 21 11:19:32 CET 2002

Mam stejnou kartu.

Hlasitost zvuku se nanastavuje na TV, ale na zvykove karte.

Pokud je TV pripojena zezadu PC do Line ( muj pripad ), tak ovladate
hlasitost Line.

Pokud zvuk nefuunguje vubec, je treba nahrat modul tvaudio parametry
pic16c54=1;

insmod tvaudio pic16c54=1;

zkontrolovat si pomoci lsmod.

 Jinak bych mel zajem o datasheet. Muzete mi jej poslat?

news:mck28.487$D6.1549 na news.iol.ie...