Kompilace PHP s oraclem

pavel.zima na ct.cz pavel.zima na ct.cz
Pondělí Leden 21 12:50:03 CET 2002

Nejspis mate pravdu. Mam nainstalovanyho oraclovskyho klienta(8.7.1) na
RH 7.1 a v $ORACLE_HOME/ jsou nejaky knihovny, vcetne libclntsh.so. Mam
take nastavene oraclovske promene. Jen nevim jak slinkovat ty knihovny.
Vim, ze je to zacatecnicky dotaz, ale jak na to?
Jinak pri instalace OrCl 8.7.1 na RH 7.1 jsou trochu problemy. Je
potreba dohrat nejake knihovny, ktere zarucuji zpetnou kompatibilitu s
RH 6.2 a nastavit nejake promene. Tyka se to predevsim Javy. Mel jsem k
dispozici celkem rozumnou kucharku, kde byl popsan krok za krokem. Mel
jsem to puceny od sefa, ktery to mel vytisknuty. Zkusim sehnat adresu,
a poslu ji sem.
Diky

Pavel Zima