ATI mach64 na xfree 4.x.x s podporou DRI

Pondělí Leden 21 15:29:07 CET 2002

On Mon, Jan 21, 2002 at 09:31:41AM +0100, Viktor Vlček wrote:
> Chci se zeptat, jestli nekdo rozchodil 3d akceleraci na karte ATI se svabem
> mach64 pod xfree4. Akcelerace je oficialne pouze pro 3.3.6 a to Utah-GLX.
> Ten jaksi (z pochopitelnych duvodu) pro ctverky X nejede. Na stranka
> projektu DRI se o mach64 zminuji, ze snad na tom nekdo pracuje a je zde
> uvedenych par mailu programatoru.
Ma to separatny branch a ciastocne to funguje (3d akceleracia relativne dobre,
DMA transfery este nie). Skusal som to, ale bol som prilis krepy a nepodarilo
sa mi to vobec skompilovat.

> 	Ma to nekdo rozchozeny a mohl by uvest zdroje k tomu vedouci?
mailing list archivy dri-devel na sourceforge.net

> Vim, ze zminovana grafika je uz za zenitem, ale pro obcasne pouziti bych to
> sam potreboval.
Ja ju mam na noutbuku takze viem o com hovoris :-)

> 	S pranim pekneho dne
> 					Viktor Vlcek
Bye,

                       There's no place like ~