Zatuhavajici myš

Jiří Mlíka jmlika na volny.cz
Pondělí Leden 21 20:27:32 CET 2002

     Dobrý den,

     Koupil jsem si bezdrátovou PS/2 myšku DEXXA. Zpočátku fungovala OK. Po
krátké době však začala zlobit následujícím způsobem: pokud udělám
rychlejší pohyb kurzor se zasekává. Vypadá to jako IRQ problém, ale
nepodařilo se mi odhalit, že by se to s něčím tlouklo.
     Myška je kuličková, tak jsem ji rozebral jestli se do ní nedostalo
nějaké smetí. Nedostalo. S přijímačem komunikuje, kontrloka bliká jak na
myši tak na přijímači.
     Už jsem vyzkoušel všechno možné a nemohu přijít na řešení.

     S pozdravem
                               Jiří Mlíka