Mini distribucia linuxu bez multitaskingu (neviem ci existuje...).

Martin 'Goran' Moravec goran na ucw.cz
Úterý Leden 22 01:49:59 CET 2002

> DD,
> Tohle vypada vice nez zajimave. Pokud si tedy udelam takto opatchovanou
> masinu
> a dam si do kernelu firewall + treba preklad adres (nebo i bez nej), tak
> utocnik nema
> moc sanci jak takovou masinu hacknout (napada me pouze jedina a to nacpat si
> ten
> shell do kernelu pres nejakou chybu v kernelu po siti). Ma to nejake
> nevyhody
> udelat firewall timto zpusobem pominuli ze zmena konfigurace znamena reboot
> masiny?
>    Zdravi
>    Milan Roubal

netreba delat
viz. LRP
nevyhody? krom primo vyplyvajicich z podstaty, jen ta, ze je treba mit fyzicky pristup k pocitaci,
prave pro zmenu konfigurace

    A novice was trying to fix a broken lisp machine by turning the
power off and on.  Knight, seeing what the student was doing spoke sternly,
"You cannot fix a machine by just power-cycling it with no understanding
of what is going wrong."  Knight turned the machine off and on.  The
machine worked.
--					Just another form of life
						Goran