konec threadu (bez zaveru):, was: Re: nevyreseno: Re: projekty na penguin.cz

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Leden 22 05:54:40 CET 2002

dobry den,
reaguji na posledni odeslany email v threadu pro navazani na thread.

predpokladam, ze lide v cr mohou mit a maji nekolik rozdilnych
pohledu na server penguin. co _muze_ byt jednim z nazoru je to, ze se
jedna o server, ktery je vyhorely, da-li se vubec rici, zda na nem
bylo co vyhoret. to, ze za tim vsim tusim nejake osobni konflikty
je vec druha a pro tyto lidi muze byt penguin pozlaceny, ale nikdy
nebude dost dobry.

ja se jej vsak nepokousim pozlatit. jak tady bylo zmineno - je zde
spousta veci, ktere se daji komunite prinest. ja se rozhodl prinest
zazemi. aby mne nekdo nenarknul z toho, ze penguin existoval jeste
pred tim, nez jsem o nem vubec tusil - ano, nalezl jsem jej az po case
a nedavno jsem se rozhodl naplno se venovat jeho znovuprobuzeni. ne ve
smyslu vytvorni na nem zazemi pro projekty, ale ve smyslu mit misto,
kde cist clanky, howto, mit svuj email, misto, kde pokecat...

to vse ale obnasi pripravu, praci, komunikaci a jedna se de-fakto
o samostany projekt "vzkriseni serveru penguin". myslite, ze bych
si mel zalozit na sf.net projekt toho jmena? zaroven tedy citim,
ze bych potreboval upravit prostredi, ve kterem pracuji tak, aby mi
poskytovalo co nejlepsi sluzbu a pritom neziji ve vzduchoprazdnu,
takze vidim ze s podobnymi problemy se zabyvaji i lide kolem mne a to
nejen na stejnem serveru. jedine, co jim mohu nabidnout, je sdileni
mych myslenek, pokud dojdu k nejakemu pozitivnimu poznatku.

nechci psat zadny novy software, to zduraznuji temer v kazdem emailu k
tomuto tematu - chci vyuzit existujici veci a vyuzit je naplno. zatim
jsem vsak stravil spousty hodin vysvetlovanim 'proc', namisto hledanim
'jak' a to jenom proto, ze predneseny duvod 'k cemu' se nezda byt
dotazovanym dost dobry.
co jineho jeste muzete ode mne ocekavat, nez ze mne to zaskoci?

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487